czwartek, 22 września 2016

Nowy serial - Wojna domowa

     Nie, to nie będzie o Pawle, Anuli i biletach na Grabczyk. Będzie o wojnie domowej między Gromowładnymi i Cesarstwem. Już się zdecydowałem, tylko nie wiem, jak to zrobić.

     Zamierzałem zrobić to na nowej stronie - ale tam nie ma podziału na wpisy, a to konieczne, żeby utrzymać podział na rozdziały. Ideałem byłaby dla mnie nowa zakładka, przypominająca stronę główną - ale nie mam pojęcia, czy i jak można ją założyć.

     Więc zapewne przyjdzie mi po prostu pisać dalszy ciąg tutaj.

     Potrzebuję jednak odrobiny czasu. Nie na pisanie, bo to przychodzi mi łatwo, ale na grę. Staram się nie zmieniać oryginalnych dialogów między postaciami, zatem muszę za każdym razem prześledzić je i zapisać na bieżąco. Cofnąłem już swego bohatera do Gwiazdy Zarannej (jak dobrze, że nie usunąłem tego zapisu!) i przeżyłem z nim jeszcze raz uwalnianie miasta od klątwy - wkrótce ukaże się ten odcinek. Natomiast samą wojnę będę musiał nieco uatrakcyjnić, bowiem jest to przygoda trochę nudnawa i jednostajna, przy tym przydługa. Spróbuję ją "złamać" kilkoma pobocznymi questami. Powinno się udać.

     A gdy skończę, przygotujcie się na przygody Wulfhere'a-studenta, po rozpoczęciu nauki w Akademii w Zimowej Twierdzy. Tematów nie zabraknie. Jest jeszcze Miraak na wyspie Solstheim. No i są wampiry i Obrońcy Świtu. Życia nie starczy, by to wszystko opisać.

     Zatem, zabieram się do pracy i proszę o cierpliwość.

     I bardzo jestem wdzięczny za Wasze komentarze. Świadomość, że ktoś to czyta, bardzo mi pomaga. Zwłaszcza, że nie mam jakoś natchnienia, by powrócić do normalnego blogowania. Internet zaczął mnie męczyć.

     




4 komentarze:

  1. Czyli dobre wieści!!!!
    Też bym nie wiedziała jak zrobić zakładkę czy coś takiego, a jak Ty byś zrobił, to pewnie bym jej nie znalazła. ;p
    Graj, pisz, twórz.
    A tak w ogóle to po co chcesz koniecznie zachować dialogi z gry?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to jest gra kultowa, wspaniała, najlepsza, niesamowita, świetna, zarąbista i "włogóle", bez gry nie byłoby tego bloga.

      Usuń
  2. To dobra wiadomość, poczekam grzecznie na Twoje granie i pisanie.
    Miłego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałbym, żeby kiedyś powstał film na podstawie tej gdy. Ale tylko z oryginalną ścieżką dźwiękową.
      Nie wiem, jak miałby na imię i jak wyglądałby główny bohater - bo tego gracz stwarza sobie od podstaw. Ale jestem niezmiernie ciekaw, kto grałby Lydię.

      Usuń